Odstúpenie od zmluvy

Vrátenie alebo výmena tovaru je u nás jednoduchá. Nesadla Vám veľkosť alebo z nejakého iného dôvodu chcete vrátiť tovar? Prinášame Vám jednoduchý postup, ako postupovať pri výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru. Odporúčame našim zákazníkom pre rýchlejšie vybavenie využiť možnosť odoslať jednoduchý eletronický formulár - vďaka, ktorému už nemusíte viac tlačiť žiadne dokumenty a ručne vypisovať údaje.

Vrátenie tovaru

Ako vrátiť tovar?

1) Vyplniť Formulár na Odstúpenie od zmluvy



2) Odošlite tovar spolu s dokladom o kúpe (Faktúrou) na uvedenú adresu:

Adresa pre spätné zaslanie tovaru: 
NajlepšiaMóda.sk
Rudinská 376
023 31 Rudinská

 Výmena tovaru

Pri výmene tovaru u nás neplatíte žiadne dodatočné poštovné, poštovné smerom k Vám hradíme my! 


Ako to funguje? Ako postupovať pri výmene tovaru?

Jednoducho.
1) Vyplňte tento formulár (Prípadne formulár vo verzii na tlač)
2) Tovar ktorý chcete vrátiť, resp. vymeniť nám zašlite naspäť.
3) Vytvorte si novú objednávku na tovar, ktorý požadujete vymeniť. Spôsob dopravy a platby si zvoľte taký, aký Vám vyhovuje.

• Nebojte sa, poštovné platíte iba 1x. My Vám poštovné z prvej objednávky vrátime spolu s kúpnou cenou za vrátený tovar. Peniaze za vrátený tovar (+ spolu s poštovným) odosielame zväčša v rovnaký deň, kedy nám pošta doručí Váš vrátený tovar.
Príklad 1): Vraciate objednávku, v ktorej ste zakúpili len 1 produkt = vrátime Vám celú hodnotu objednávky. (Aj s poštovným)
Príklad 2): Vraciate objednávku, v ktorej ste zakúpili len 2 produkty, ale vraciate len časť, čiže 1 produkt = vrátime Vám sumu za 1 produkt + poštovné.

Toto je najrýchlejšia a najjednoduchšia cesta pri výmene tovaru bez zbytočného čakania, kým príde tovar od Vás k nám a až potom by sme mohli začat spracovávať výmenu požadovaného tovaru. Vašu "objednávku" s výmenou môžeme ihneď spracovať, a skrátime tým dobu vybavenia výmeny.



Odošlite tovar spolu s dokladom o kúpe (Faktúrou) na uvedenú adresu:

Adresa pre spätné zaslanie tovaru: 
NajlepšiaMóda.sk
Rudinská 376
023 31 Rudinská

Reklamácia tovaru (Poškodený atp.)

Tovar spolu s dokladom o kúpe nám zašlite späť s popisom vady, viac informácií o reklamácii nájdete TU

Často kladené otázky a odpovede

Na akú adresu mám zaslať tovar späť?

Adresa pre spätné zaslanie tovaru: 

Adresa pre spätné zaslanie tovaru: 
NajlepšiaMóda.sk
Rudinská 376
023 31 Rudinská

Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?

Finančné prostriedky za vrátený tovar vraciame vo väčšine prípadov v rovnaký deň, kedy je k nám doručený vrátený tovar.

Ako dlho trvá výmena tovaru

Výmena tovaru netrvá dlhšie ako 5 až 10 pracovných dní (v prípade tovaru na objednávku). Ak máme tovar, ktorý požadujete vymeniť skladom, tovar odosielame do 24 hodín.

Iné... - spýtajte sa nás

Nenašli ste odpoveď, ktorú ste hľadali? Kontaktujte nás na uvedených kotanktoch a radi Vám poradíme.



! UPOZORNENIE A RADA PRE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV ! 

Vo Vlastnom záujme odporúčame odosielať zásielky DOPORUČENE! Pýtate sa prečo a čo to znamená?

Ak odošlete zásielku doporučene, máte doklad o jej odoslaní + v prípade, že by sa zásielka stratila/poškodila, máte možnosť riešiť reklamáciu na pošte. 
Bez tohto dokladu sa nedá inak preukázať odoslanie zásielky u Slovenskej pošty! 

+ TIP: Najlepšie, ak zásielku ešte poistíte, avšak pozor - treba tovar odosielať v obálke nato určenej, ktorú zakúpite na pošte!

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

 

1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. 
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným Vyhlásením - listom zaslaným poštou na adresu Najlepšia móda s.r.o., ul.Rudinská 376/6, 023 31 Rudinská, alebo e-mailom na našu adresu info@najlepsiamoda.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môžete stiahnuť kliknutím SEM. Využiť môžete taktiež elektronický formulár na Odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete nižšie. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napr, e-mailom)
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. 
Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 
Tovar nám zašlite späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak odstúpenie od zmluvy odošlete pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy (Kupujúci).   

Informácia o zodpovednosti spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare:
Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 Formulár (.PDF, .DOC)

Stiahnuť v .PDF        Stiahnuť v .DOC
(.pdf)       (.doc)